Εκπαιδευτικό σεμινάριο 6-7 Μαΐου 2017

 

Θέμα: «Σεξουαλική εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ή Νοητική Υστέρηση»
Εισηγητής: Νικόλαος Απτεσλής , Προιστάμενος Β’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης , Ειδικός Παιδαγωγός, Διδάκτωρ του τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.


Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που ασχολούνται με την ειδική αγωγή και σε επαγγελματίες υγείας (εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές, παιδοψυχίατρους).

Ημερομηνίες : 6/5/17 και 7/5/17

Ώρες : 9:00 π.μ – 15:00 μ.μ
Τόπος: Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης Κτήριο 2 Καπνεργατών 9 ,Ξάνθη
Τηλ.: 25410. 29282 – 25410 26635
Τιμή: 80 ευρώ
Πληροφορίες : κ Παπαδημητρίου Γεωργία
Τηλέφωνα επικοινωνίας :2510226651, 6945265243,
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί με περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων (μέχρι 30 άτομα) και θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας στις εγγραφές. Σε περίπτωση που οι συμμετοχές είναι περισσότερες, το σεμινάριο θα επαναληφθεί, σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν στις αρχές Μαΐου 2017.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Ημέρα 1η

9.00-11.00. Σεξουαλική εκπαίδευση-ορισμός, Σεξουαλική εκπαίδευση παιδιών με αυτισμό, Προγράμματα διδασκαλίας, Έφηβοι με ΔΑΦ, Τι γίνεται στη Ελλάδα.
11.00-11.20. Διάλλειμα –καφές.
11.20-12.45. Πότε πρέπει να ξεκινάει η σεξουαλική εκπαίδευση, Καταγραφή συμπεριφοράς (ιστορικό), Ακατάλληλη σεξουαλική συμπεριφορά(αυνανισμός), Κοινωνικοί κύκλοι.
12.45-13.00. Διάλλειμα –καφές
13.00-15.00. Θέματα εκπαίδευσης, Μελέτες περίπτωσης-ερωτήσεις.

Ημέρα 2η

9.00-11.00. Τρόποι που διδάσκουμε σεξουαλική εκπαίδευση, Εφαρμογή προγράμματος με οπτικοποίηση των θεμάτων μας, Θέματα εκπαίδευσης.
11.00-11.20. Διάλλειμα –καφές.
11.20-12.45. Κοινωνικές ιστορίες, Ο ρόλος του γονέα, Εκπαιδευτικοί ρεαλιστικοί στόχοι.
12.45-13.00. Διάλλειμα –καφές.
13.00-15.00. Θέματα πρακτικής εφαρμογής (μελέτες περίπτωσης)- ερωτήσεις-συζήτηση.