Άρθρα
Aρωγός στην προσπάθεια της ομάδας στίβου Α.Ο. ΚΑΒΑΛΑΣ- ΑΜΕΑ.
Η Πρότυπη Θεραπευτική Μονάδα “Πράξις” στέκεται αρωγός στην προσπάθεια της ομάδας στίβου Α.Ο. ΚΑΒΑΛΑΣ- ΑΜΕΑ.Ευχόμαστε στους αθλητές καλή επιτυχία στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου που θα πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη 9-10/7.
Αιθουσαίο σύστημα: Η σχέση μας με τη βαρύτητα
“Η σχέση μας με τη βαρύτητα προηγείται της σχέσης μας με τη μητέρα μας” σύμφωνα με την A. Jean Ayres, Αμερικανίδα εργοθεραπεύτρια που εμπνεύστηκε τη θεωρία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και αφιέρωσε τη ζωή της στην έρευνα των νευροβιολογικών λειτουργιών και της διαδικασίας μάθησης του εγκεφάλου. Ακριβώς αυτήν την σχέση μας με την βαρύτητα ανά πάσα
Ειδική Αγωγή και πρώιμη παρέμβαση
Στην ανάπτυξη των παιδιών, παίζουν ρόλο δύο πολύ σημαντικοί παράγοντες, η κληρονομικότητα και το περιβάλλον. Όσον αφορά τον πρώτο παράγοντα δεν μπορούμε να αλλάξουμε αυτά που συμβαίνουν μέχρι την στιγμή της γέννησης, αλλά όταν εισέρχεται ο παράγοντας περιβάλλον, η κατάσταση αλλάζει. Ο τρόπος που μπορούμε να επιδράσουμε στο περιβάλλον του παιδιού είναι μέσω της εκπαίδευσης.
Κινητική Αναπηρία
Τα άτομα με αναπηρία αποτελούν μία σημαντική κατηγορία του πληθυσμού που αντιμετωπίζει συχνά προβλήματα κοινωνικού αποκλεισμού- στιγματισμού και αδιαφορίας ή άνισης μεταχείρισης από το κοινωνικό τους περιβάλλον, εξαιτίας προκαταλήψεων σε βάρος τους. Για τον σκοπό αυτό της αντιμετώπισης των προβλημάτων, η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και άλλα κράτη έχουν λάβει σημαντικά νομοθετικά μέτρα προστασίας των ατόμων
Δραστηριότητες Εργοθεραπείας για παιδιά 2-3 ετών
Απλά παζλ με μεγάλα κομμάτια (3-4 κομματιών). Βιβλία με σύντομα –παραμύθια και εικόνες δράσεις. Μαυροπίνακας (υπάρχουν κ αυτοκόλλητοι)και κιμωλία ή πίνακας λευκός με μαρκαδόρους. Τουβλάκια, μεγάλα lego, οικοδομικά υλικά. Ξύλινα παζλ ενσφηνωμάτων ανθρώπινης φιγούρας Ενσφηνώματα με σφυράκια Εκπαιδευτικά τραπεζάκια που το παιδί μαθαίνει χρώματα-λέξεις κ.α. Φόρμες με ζωάκια Μπάλες για να κλωτσάει, πιάνει και να
Ιδιοδεκτικό σύστημα: Αναπτύσσοντας την κιναισθησία
Κλείστε τα μάτια σας. Προσπαθήστε, χωρίς να τα ανοίξετε, να φέρετε την άκρη του δείκτη σας στην άκρη της μύτης σας. Επαναλάβετε 4-5 φορές με το κάθε χέρι. Πόσο εύκολο ήταν;” Η επιτυχία στην παραπάνω δοκιμασία οφείλεται στη δράση ενός πολύ ιδιαίτερου και σημαντικού αισθητηριακού συστήματος που λέγεται ιδιοδεκτικό. Μαζί με το αιθουσαίο αποτελούν τα